Homepage - Offerte Aanvraag - Partners - Contact

XL Uitzendbureau Kinderopvang

Personeel voor een kinderopvang nodig? XL Kinderopvang Uitzendbureau heeft altijd personeel beschikbaar.

» Uitzendbureau Kinderopvang
» Wie zijn wij?
» Kinderopvangpersoneel nodig?
» Werkwijze
» Vacatures
» Offerte aanvragen
» Contact aanvragen
» Partners

Wij zijn actief in geheel Nederland. Van groepsleiders tot aan pedagogisch medewerkers. Vraag vrijblijvend online een offerte aan.

 

20 klantcontactmedewerkers - 12 tot 24 uur - Amsterdam
-Part-time (overdag)-Part-time (avonden)-Part-time (weekenden)-
-Amsterdam-Haarlem-Zaandam-

Bedrijf
XL Studenten Uitzendbureau Amsterdam

Bedrijfsprofiel
XL Studenten Uitzendbureau is voor haar opdrachtgever op zoek naar: Klantcontact medewerkers - vanaf 12 uur per week Onze opdrachtgever is een bekende fondsenwervende organisatie met verschillende werklocaties in Amsterdam Zuid waar ruim 600 medewerkers werkzaam zijn.

Vacature Informatie
Voor onze opdrachtgever zijn wij op zoek naar 100 klantcontact medewerkers. In deze functie beantwoord jij telefonisch de vragen die klanten hebben over hun lidmaatschap. De organisatie heeft vier verschillende projecten lopen waarvoor jij aan de slag gaat. Hierdoor is het werk afwisselend en beantwoord jij niet dagelijks dezelfde vragen. Deze functie is inbound, dit betekent dat jij wordt gebeld door klanten en donateurs en niet andersom. De organisatie waar jij voor Komt te werken is informeel en heeft goede secundaire arbeidsvoorwaarden. zo kun jij bijvoorbeeld īs -chtends gratis mee ontbijten als jij in de -chtend aan het werk bent. De werktijden zijn op maandag t/m vrijdag tussen 09:00 en 21:00 uur en op zaterdag tussen 10:00 en 16:30 uur. Hierbij is het mogelijk om je in te laten plannen voor diensten van 4, 6 of 8 uur. Hierbij is het verplicht om twee avonden in de week beschikbaar te zijn en twee keer in de maand op zaterdag. Vind jij goede doelen belangrijk, ben jij communicatief vaardig en ben jij op zoek naar een vaste bijbaan in hartje Amsterdam? solliciteer dan vandaag nog!

Werkzaamheden
- Telefonisch vragen beantwoorden van klanten en donateurs; - Via social media contact met klanten en donateurs; - Per mail vragen beantwoorden; - Klanten en donateurs informeren over acties; - Administratie bijwerken.

Functie eisen
- HBO/WO werk- en denkniveau; - Woonachtig in omgeving Amsterdam; - Minimaal 12 uur per week beschikbaar; - Communicatief vaardig; - Maatschappelijk betrokken; - Stressbestendig; - Snel en accuraat; - Voor een lange periode beschikbaar.

Minimaal opleidingsniveau: HBO
Minimale Vooropleiding:
Studierichting:
Bedrijfskunde / Algemene Economie / Management / Marketing
Financieel / Administratief / Bedrijfseconomie / Accountancy
Communicatie / Reclame / Personeel en Organisatie


Overige Informatie
Sector: Administratief
Communicatie - PR - Voorlichting
Callcenter - Customer Service
Commercieel - Verkoop - Sales
Receptionist(e) - Telefonist(e) - Secretarieel
Regio: Amsterdam
Haarlem
Zaandam
Dienstverband: Part-time (overdag)
Part-time (avonden)
Part-time (weekenden)

[Solliciteren op deze baan? Schrijf je in op studentenvacature ...]
[Al ingeschreven op studentenvacature? Reageer hier...]
[Klik hier om terug te gaan naar de Vacaturelijst ...]
Vraag een offerte aan!