Homepage - Offerte Aanvraag - Partners - Contact

XL Uitzendbureau Kinderopvang

Personeel voor een kinderopvang nodig? XL Kinderopvang Uitzendbureau heeft altijd personeel beschikbaar.

» Uitzendbureau Kinderopvang
» Wie zijn wij?
» Kinderopvangpersoneel nodig?
» Werkwijze
» Vacatures
» Offerte aanvragen
» Contact aanvragen
» Partners

Wij zijn actief in geheel Nederland. Van groepsleiders tot aan pedagogisch medewerkers. Vraag vrijblijvend online een offerte aan.

 

Klantcontact medewerkers - parttime - Zwolle
-Part-time (overdag)-
-Apeldoorn-Zwolle-Almelo-

Bedrijf
XL Studenten Uitzendbureau Zwolle

Bedrijfsprofiel
XL Studenten Uitzendbureau is voor haar opdrachtgever in regio Zwolle op zoek naar: Klantcontact medewerkers - 5 halve dagen per week - minimaal 3 maanden Onze opdrachtgever verzamelt cijfers over de gezondheid van de Nederlandse bevolking. Daarnaast kan de Nederlandse bevolking bij deze organisatie terecht voor alle vragen met betrekking tot gezondheid.

Vacature Informatie
Voor onze opdrachtgever zijn wij op zoek naar kandidaten die communicatief sterk zijn en een servicegerichte instelling hebben. Als Klantcontact medewerker ben jij het 1e aanspreekpunt voor de cliŽnten. Je beantwoordt hun vragen, je verbindt ze door indien nodig en je zorgt voor de juiste planning inzake hun afspraken. Deze afspraken kunnen -.a. te maken hebben met het vaccineren, vragen omtrent -uders die een afspraak willen maken voor hun kind bij het Consultatiebureau en Maatschappelijke zorg. Daarnaast ben jij verantwoordelijk voor de administratieve afwikkelingen, hierbij kun je denken aan het bevestigen van de afspraken aan de clienten, De functie is voor minimaal 20 uur per week en de werktijden zijn van maandag t/m vrijdag van 08:00 t/m 12:30 uur. onze ideale kandidaat heeft relevante werkervaring opgedaan, bij voorkeur als Callcenter medewerker, heeft een servicegerichte instelling, is stressbestendig en gaat secuur te werk. Daarnaast ben je woonachtig in de omgeving van Zwolle en voor minimaal 20 uur per week beschikbaar voor minimaal 3 maanden. Lijkt dit je interessant en voldoe je aan de eisen? Reageer snel!

Werkzaamheden
- 1e lijns aanspreekpunt voor cliŽnten; - Afspraken inplannen / verzetten voor cliŽnten; - Zorgdragen voor het telefoonverkeer; - Afspraakbevestigingen / wijzigingen doorvoeren aan de clienten; - overige administratieve werkzaamheden.

Functie eisen
- HBO werk en denkniveau; - Beschikbaar voor minimaal 5 halve dagen per week; - Woonachtig in omgeving van Zwolle; - Minimaal een half jaar relevante werkervaring opgedaan, bij voorkeur in een callcenter functie; - Servicegericht; - Prettige telefoonstem; - Affiniteit in de gezondheidszorg; - secuur.

Minimaal opleidingsniveau: HBO
Minimale Vooropleiding:
Studierichting:
Landbouw / Natuurlijke Omgeving / Natuurwetenschappen / Chemie
Bedrijfskunde / Algemene Economie / Management / Marketing
Financieel / Administratief / Bedrijfseconomie / Accountancy
Communicatie / Reclame / Personeel en Organisatie
Techniek / Technische Wetenschappen / Logistiek
Gezondheidszorg / Sport & Beweging
Onderwijs / Taal / Cultuur / Kunst
Informatica / Computerkunde / Grafische Vormgeving
Gedrag en Maatschappij
Juridisch / Rechten en Bestuurswetenschappen
Wiskunde / Econometrie
Horeca / Toerisme / Facilitair


Overige Informatie
Sector: Administratief
Communicatie - PR - Voorlichting
Commercieel - Verkoop - Sales
Receptionist(e) - Telefonist(e) - Secretarieel
Regio: Apeldoorn
Zwolle
Almelo
Dienstverband: Part-time (overdag)

[Solliciteren op deze baan? Schrijf je in op studentenvacature ...]
[Al ingeschreven op studentenvacature? Reageer hier...]
[Klik hier om terug te gaan naar de Vacaturelijst ...]
Vraag een offerte aan!